Direktlänk till inlägg 19 juli 2019

Floyd Mayweather Jr.

Av Steve Nash - 19 juli 2019 13:47

Hvordan bliver man lige så vild som Floyd Mayweahter? Manden har vundet 50 ud af 50 boksekampe og han bliver blandt andet kaldt for Pretty Boy og Money. 

 

Nu er vi kommet langt ind i sommeren 2019, og jeg har ligesom alle de andre år fejlet, da jeg skulle nå min sommerform. Jeg vil nu begyndt at se, hvordan jeg kan blive lige så vild som Floyd i 2020, eller i hvert fald blive lige så vild som jeg kan.


Jeg har lige færdiggjort Kobe Bryants bog, Mamba Mentality. Den var også yderst inspirerende, og folk med succes gør virkelig en ekstra indsats, i forhold til at vinde over deres konkurrenter.

 

Jeg kender ikke særlig meget til Floyd Mayweather, og har derfor i dagens blog tænk mig at kigge på, hvordan han er blevet så dygtig i forhold til de andre som han er. Hvis man kan bokse 50 boksekampe uden at tabe en eneste, så er det i hvert fald ikke noget med held at gøre.


Floyd har vundet fem mesterskabstitler i fem forskellige vægtklasser, og anses for at være den bedste bokser der har været de seneste 25 år. 

 

Hvad er det Floyd gør? 

Folk udtaler, at han blandt walk his opponents down, og har nok den bedste defensiv som nogensinde er set. Han er umulig at ramme, og derved har han også bevist, at han er umulig at vinde over, når det kommer til boksning. 

 

Hvis man bare kunne overføre nogle af disse egenskaber til sin dagligdag, så kunne det være, at 2020 bliver et meget nemmere år. 

 

Fart, forsvar og præcision. Det er sådan han vinder sine kampe. Jeg ved godt, at jeg skulle have startet igår, men jeg starter imorgen, og der vil jeg gerne være en blanding af Floyd Maywheater, Steve Nash og så mig selv. 

 

Forbedred dig nu til 2020

Der er ikke andet at gøre, end at begynde med hård træning, sund kost, og så vil jeg se, hvilke andre alternativer der kan være, for at få en sundere og bedre livsstil. Jeg har blandt andet kigget på kosttilskudsprodukter fra Formula Swiss, hvor jeg har overvejet at købe noget CBD-olie. 

 

Det skal jo ikke ikke lyde som om, at jeg aldrig har trænet før, for føer, at hele mit liv nærmest har været en lang træning. Altså på den gode måde. Der skal bare nogle gange nogle nye metoder til, og derfor er det altid godt at kigge på nogle forskellige inspirerende mennesker, da man sjældent kan vide det hele selv. 

 

Fra Kobe Bryant har jeg lige lært, at han stod op hver dag kl. Cirka 05:30, så han kunne nå at lave et træningspas mere end alle de andre konkurrenter han stod over for.


Det er ikke meget, hvis man kun gør det i en uge, men forstil dig, at han fik et helt træningspas på en time ind hver dag, i alle de 20 år han spillede i NBA. Så kan man bedre forstå, hvordan det var så let for ham at tage så afgørende skud som var tilfældet.

 

Så dagens morale og shoutout i dag er, at det er en god idé at finde nogle seje og inspirerende idoler, som du kan lære af. Jeg lærer meget af sportsfolk, på trods af, at jeg ikke selv dyrker så meget sport mere.

 

Du kan også tage deres mentalitet med i erhverslivet. For eksempel med, hvordan de står så tidligt op, og hvor hårdt de arbejder. 

 

 
 
Champagnebugten

Champagnebugten

18 december 2020 14:37

Hallo Steve Nash,

Do you also write about other sports than boxing? Like hockey?

http://www.champagnebugten.dk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Steve Nash - 8 april 2020 15:26


Ultraljusets hårdhet bedöms inte bara utifrån dess längd. Förändrade väderförhållanden, höjd och naturligtvis hastigheten har mycket att säga. Det är väldigt normalt att springa ensam på natten genom vildmarken, berg, snöiga landskap och andra spänna...

Av Steve Nash - 7 november 2019 13:45


I recently signed up in a huge Camino Community on Facebook. I have a lot on my mind from all my good experiences from both Camino Frances and Camino Portugues.    When people ask me if it was tough to walk 800 kilometers I quickly answer NO! It ...

Av Steve Nash - 7 oktober 2019 12:49


Hi everybody :) Long time no blogging. Been busy playing basketball, but I am coming back to Sweden soon. This time I am going to be hiking with my good friend Chris on Öland.   Our plan is to go from Långe Erik to Långe Jan, our the other way ar...

Av Steve Nash - 2 juli 2019 08:39

Hej, allihopa!    Då är vi redo för Ölandrots för tredje året i rad, och jag måste säga att det kan vara den bästa festivalen i världen. Jag hoppas vi ses på badbruden. Om du är osäker på vem jag är, är det jag med det långa håret och den vackra ...

Av Steve Nash - 24 april 2019 14:12

Teknologien udvikler sig utrolig hurtig. Det samme gælder de komponenter som skal samarbejde med dit elektronik. Jeg har for nyligt oplevet, at min internetforbindelse blev meget mere stabil, hvis jeg skiftede fra trådløs til at bruge et kabel i sted...

Ovido - Quiz & Flashcards